CRM Artikelen
The e-Customer Journey: a Successful Journey to Data Land
The year that has just ended has deeply changed our purchasing behaviors. This could be the...
Looking for the WOW Effect in Customer Experience Once Upon a Time…
Ensuring sustainable growth means meeting and integrating expectations when it comes to defining...
Creating a Customer Journey: The Keys to Improving Customer Experience
The Customer Journey is a strategic approach that allows a business to monitor customer behavior,...
Living the Change: Continuous Transformation in the Experience Economy
We are living in non-linear times. In the past we had enough time to learn and analyze events, in...
Impacting your Customers with Customer Experience Strategies
A company can offer the best products or services, but without the appropriate customer-centric...
Customer Relationship: Going for Emotion Full Throttle
Thanks to, or because of technology, the world is in acceleration mode. A time where everything is...
Customer Experience: Good Chemistry or a Simple Formula?
The "Rencontre des Entrepreneurs de France" has just closed its doors, putting an end to many...
Terug naar de basis: 5 tips voor het opzetten van een succesvol CX-programma
Teruggaan naar de basis bij het bouwen van een CX-programma lijkt soms een noodzakelijke stap voor...
Een positieve vergelijking: maximaliseer de beleving en laat je bedrijf groeien
CX – wanneer wetenschap en geloof samenkomen CX is bijna als een religie (maar gebaseerd op...
5 Tips om je Customer Service te verbeteren
De veranderende wereld is blijvend en heeft invloed op alle aspecten van de samenleving. De...