Onze CRM Experts

Deze CRM-vergelijkingswebsite helpt organisaties plannen voor succesvolle CRM-implementaties en -gebruik. De informatie op deze site van onze CRM-experts ondersteunt u bij uw scope, shortlisting en gebruikersacceptatie om een ​​succesvolle CRM te garanderen.

Start je digitale transformatie met deskundige CRM-begeleiding

Ter ondersteuning van je digitale transformatieprojecten helpen onze Customer Engagement Solution Specialists en Customer Experience Consultants je vanuit zowel een zakelijk als technologisch perspectief, door organisatorische ambities te matchen met de innovaties die de CRM-markt kan bieden. Met onze ervaring in CRM-implementaties begrijpen we de uitdagingen van het centraliseren en vervolgens benutten van de gegevens die je hebt met klanten en gebruikers.

We hopen dat je profiteert van het CRM-advies op deze website, gedistilleerd uit die ervaring en kennis.

Eytan Hattem

Global Customer Experience Specialist, CX Agile Implementatie Consultant
Customer Experience heeft altijd centraal gestaan in Eytans carrière en zijn passies; van zijn bewezen staat van dienst in internationale Customer Engagement-projecten tot zijn werk als business consultant die klanten ondersteunt tijdens hun digitale transformatietraject. Als CCXP-gecertificeerde professional adviseert Eytan internationale bedrijven in meerdere sectoren om hen te helpen hun customer journeys te begrijpen en te transformeren door middel van best practices en innovatieve technologieën. Eytan, een echte evangelist en voortrekker, spreekt en schrijft regelmatig binnen de CX-industriemedia met autoriteit en passie, en begeleidt mede-CX-professionals om de kracht van customer experience te uit te dragen!

Claire Mammerickx

Customer Experience (CCXP) Project Manager - Business Consulting
Claire is een Senior Business Consultant met expertise in Sales, Digital Marketing en Ticketing met meer dan 25 jaar ervaring in IT. Ze is betrokken geweest bij veel projecten in verschillende branches. Haar motto: de echte digitale transformatie gaat over het ontwerpen van systemen die zijn gemaakt door de klanten van de klant; dit is waar Customer Centricity om draait. Als Project Manager heeft Claire veel internationale en lokale projecten ingezet.

Dirk Fedder

Director, CE/CX Business Lead
Met meer dan 15 jaar zakelijke ervaring in Customer Engagement en Customer Experience, is Dirk betrokken geweest bij vele internationale CE/CX-projecten in verschillende branches, waaronder productie, detailhandel en professionele dienstverlening. Dirk begon zijn carrière in een technische rol voordat hij een bekwaam adviseur werd in verkoop-, marketing- en serviceprocessen. Na 8 jaar rechtstreeks met klanten te hebben gewerkt, werd Dirk een CE/CX-leider die een sterke business unit oprichtte die de klantgerichte processen van morgen internationaal aanstuurt.

Gartner Magic Quadrants, Forrester Waves – waar gaat het over?

Onze CRM experts spreken uit ervaring met kennis van trends in de markt, onderzoek en analyse van de CRM sector zoals door Forrester, Gartner, CIO en IDC en nog vele anderen. 

De Forrester Wave™ is een gids voor IT- en LoB-kopers die hun aankoopopties in een technologiemarkt overwegen, inclusief CRM-systemen.. Voor mee informatie over de Forrester Wave research methodology, bezoek hun website.

The Forrester Wave CRM Suites Q3 2022

Figuur 1 The Forrester Wave CRM Suites Q3 2022

Een Gartner Magic Quadrant (MQ) is een grafische weergave van onderzoek naar een specifieke markt, om kopers van technologie een breed beeld te geven van de (relatieve) posities van de concurrenten op de markt. Het MQ helpt je vast te stellen hoe goed technologieleveranciers hun visie uitvoeren en hoe goed ze presteren ten opzichte van Gartners eigen marktvisie. Bezoek hun website voor meer informatie over de  Gartner Magic Quadrant methodology, bezoek de website.

Gartner magic quadrant sales force automation 2022

Figuur 2 Gartner Magic Quadrant Sales Force Automation 2022

Contact

Kunnen we u helpen? Neem contact op !

* Wilt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief?